Plášť WTB Breakout 27.5x2.3 Light Fast Rolling

Kód: W010-0572
Značka: WTB
1 495 Kč –33 %
plaste wtb breakout
1 495 Kč –33 % 999 Kč
Ihned k odeslání (2 ks)

Detailní informace

Detailní popis produktu

Breakout je velký a robustní,  ale jezdí mnohem rychleji, než jeho obvod naznačuje. Chcete ukončit každou jízdu s úsměvem? Zábava přichází ve velkém.

yp hmotnost 27,5" / 29"
patka určení
TCS Light, Fast Rolling 874g / TCS kevlar All Mountain / Enduro
TCS Tough, Fast Rolling 1090g / TCS kevlar All Mountain / Enduro
TCS Tough, High Grip 1124g / TCS kevlar All Mountain / Enduro

VÝŠE UVEDENÉ HODNOTY PLATÍ PRO ŠÍŘKU PLÁŠTĚ 2,3

typ
hmotnost 27,5"
patka určení
TCS Tough, Fast Rolling 1110g TCS kevlar All Mountain / Enduro
TCS Tough, High Grip 1140g TCS kevlar All Mountain / Enduro

VÝŠE UVEDENÉ HODNOTY PLATÍ PRO ŠÍŘKU PLÁŠTĚ 2,5

 

TCS Light Fast Rolling - pláště vyznačující se tím nejlepším z obou světů; vynikají jízdními výhodami bezdušových UST plášťů a nízkou váhou klasických plášťů. Tento univerzální systém kombinuje odlehčenou Race konstrukci plášťů WTB spolu s UST bezdušovou patkou a směs Dual DNA. Bezdušový plášť.

TCS Light High Grip - plášť s lehkou konstrukcí modelu Race s UST bezdušovou patkou a směs Dual DNA a vynikající přilnavou směsí na špuntech. Tvrdost směsi je 45a.

TCS Tought Fast Rolling - vynikají výborným odvalováním a vysokou přilnavostí a to díky kombinaci lepkavých bočních špuntů (guma tvrdosti 50a) a gumy tvrdosti 60a uprostřed běhounu pro zlepšení rychlosti odvalování. Na pláštích TCS Tought Fast Rolling je tedy použita standardní guma označována jako Dual DNA. Tyto pláště jsou určeny na rychlejší tratě s méně náročnými podmínkami, ve kterých by přilnavost verze High Grip byla na škodu. 

TCS Tough High Grip - pláště TCS Tough vynikají vyjímečnou odolností a vysokou přilnavostí. Využívají dvou plnohodnotných vrstev gumy. Tedy guma tvrdosti 60a je použita jako podpůrná a základní vrstva, na kterou je nanesena guma tvrdosti 45a pro lepší přilnavost v náročných podmínkách.

TCS - TCS (Tubeless Compatible Systém) pláště se vyznačují tím nejlepším z obou světů; vynikají jízdními výhodami bezdušových UST plášťů a nízkou váhou klasických plášťů. Tento univerzální systém kombinuje odlehčenou Race konstrukci plášťů WTB spolu s UST bezdušovou patkou a směs Dual DNA.

Siping - Úprava designu běhounu pláště malými řezy. Řezy ve výstupcích běhounu pláště vytváří mnohem ostřejší a lépe fungující hrany, které zlepšují trakci v prakticky jakýchkoliv podmínkách. Protože ty nejlepší pláště pro horská kola firmy WTB využívají mělké řezy, výstupky běhounu zůstávají pevné i při velkém zatížení a brzdění.

Tire pressure (Tlak v pláštích) - Firma WTB doporučuje kontrolovat tlak v pláštích před každou jízdou. Vhodný rozsah tlaku pro pláště horských kol je 35-65 psi (2,4-4,5 bar). Silniční pláště musí být nafouknuty na 100-130 psi (7-9 bar). TCS pláště musí být nafouknuty tlakem mezi 30 a 50 psi (2-3,5 bar) City/Trekking/Hybrid pláště musí být nafouknuty tlakem mezi 50 a 80 psi (3,5-5,5 bar). Používání tlaku mimo uvedené rozsahy může vést ke ztrátě kontroly nebo přinejmenším ke snížení výkonu plášťů.

TPI - TPI představuje počet vláken na palec. Toto číslo odkazuje na počet vláken v kordu pláště. Nižší TPI znamená, že do kordu jsou vetkána tlustší vlákna, proto je takový plášť odolnější. U vyššího TPI jsou do kordu vetkána tenčí vlákna, proto je takový kord lehčí a ohebnější. Race a AM TCS pláště WTB s TPI 60 nabízí pružnost a výborné pohlcování vibrací zatímco zůstávají odolné vůči proříznutí a proražení.

Šířka pneumatiky / ráfku – K identifikaci rozměru pneumatik WTB používá normy a standardy ETRTO (European Tire and Rim Technical Organisation) a ISO (International Standards Organization. Označení rozměru pneumatiky odkazuje na šířku průřezu pneumatiky (v nejširším místě pneumatiky) a na rozměr ráfku, na který jsou určeny. Průměr ráfku / pláště u patek (559 = 26 ", 584 = 650B a 622 = 29"). Celková šířka pneumatiky udává nejširší místo pláště.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: