kolo CUBE STEREO HYBRID 140 HPC TM 750 flashgrey/olive 2023
Kategorie: | Kola |
---|---|
Rok: | 2024 |
Rám: | C:62® Monocoque Advanced Twin Mold Technology, Aluminium 6061 T6 Rear Triangle, Efficient Trail Control, FSP 4-Link, Agile Trail Geometry, Boost 148, UDH™, Full Integrated Battery, Advanced Internal Cable Routing |
Velikost: | Size Split: 27.5: S (16") // 29: M (18"), L (20"), XL (22") |
Vidlice: | Fox 36 Float Performance GRIP, 3-Position w/Micro Adjust, Tapered, 15x110mm, E-Bike Optimized, 150mm |
Tlumič: | Fox Float X Performance, 205x60mm (27.5: 185x55mm), Trunnion Mount, Adjustable LSR w/ 2-Pos. Lever |
Motor: | Bosch Drive Unit Performance CX Generation 4 (85Nm) Cruise (250Watt), Smart System |
Baterie: | Bosch PowerTube 750 |
Displej: | Bosch Kiox 300 |
Nabíječka: | Bosch 4A |
Brzdy: | Magura MT7, Hydr. Disc Brake (203/203) |
Přehazovačka: | Sram GX Eagle™, 12-Speed |
Řazení: | Sram GX Eagle™ Trigger, Single Click |
Kliky: | ACID E-Crank, 165mm, 34T |
Vodítko: | Reverse Flip-Guide E-Kettenführung, Direct Mount, GEN4 |
Kazeta: | Sram XG-1275 Eagle, 10-52T |
Řetěz: | Sram NX Eagle™ |
Kola: | Newmen Performance 30, 28/28 Spokes, 15x110mm/12x148mm, Tubeless Ready |
Přední plášť: | Maxxis Assegai, MaxxGrip/EXO+, Tubeless Ready, 2.5 WT |
Zadní plášť: | Maxxis Minion DHR II, MaxxGrip/DoubleDown, Tubeless Ready, 2.4 WT |
Představec: | CUBE Performance Stem E-MTB, 31.8mm |
Řídítka: | Newmen Evolution SL 318.25, 800mm |
Gripy: | ACID Disrupt, Soft Compound |
Sedlovka: | CUBE Dropper Post, Handlebar Lever, Internal Cable Routing, 31.6mm (M: 125mm, L,XL: 150mm) |
Sedlová objímka: | CUBE Screwlock Semi Integrated, 34.9mm |
sedlo: | Natural Fit Venec |
Hlavové složení: | ACROS AZF-1035, ICR (Integrated Cable Routing), BlockLock 120°, Top Zero-Stack 1 1/2" (ZS 56mm), Bottom Zero-Stack 1 1/2" (ZS 56mm) |
Pedály: | |
Hmotnost: | 24,6 kg |
Barva: | flashgrey´n´olive |
Číslo výrobku: | 736360 |
Vývoj se nikdy nezastaví. Proto nyní mají všechny rámy modelu Stereo Hybrid 140 HPC ve velikostech SizeSplit pod krytem na ochranu proti prachu a stříkající vodě místo na baterii s kapacitou až 750 Wh. To znamená, že můžete roztočit pohonnou jednotku Bosch CX čtvrté generace točivým momentem až 85 Nm a zdolat tak na dlouhých výletech jakýkoliv kopec, ať už se rozhodnete pro rám jakékoliv velikosti. Zadní pevná osa standardu Boost 148, velká otočná ložiska a geometrie All- Mountain jsou zárukou jisté ovladatelnosti, i když se dostanete na samotný limit zdvihu 140 mm vzadu a 150 mm vpředu. Patka rámu UDH od společnosti Sram zvyšuje ochranu před poškozením při pádu a je možné ji snadno vyměnit. Integrované vedení kabelů snižuje nároky na údržbu a jde ruku v ruce s čistými liniemi celokarbonového hlavního rámu.
TAM, KAM MÍŘÍME, NEPOTŘEBUJEME SILNICE. VRAŤTE SE DO BUDOUCNOSTI S VÝKONNÝM POHONEM BOSCH CX, ODOLNÝMI KOMPONENTAMI ODPRUŽENÍ FOX A PROPRACOVANOU STAVBOU A KINEMATIKOU RÁMU CUBE, KTERÝ JE ZÁKLADEM KOLA STEREO HYBRID 140 HPC TM 750. KOLO JE NEKONEČNĚ ADAPTABILNÍ A SNADNO OVLADATELNÉ, ZKRÁTKA JE TO VAŠE VSTUPENKA MEZI HORSKÉ DOBRODRUHY. | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Na modelu Stereo Hybrid 140 HPC TM 750 je znát, že ho zajímají náročné traily. Nechybí vidlice Fox 36 Performance vpředu a pružinový tlumič Fox Float X Performance vzadu, které jsou zárukou precizního projíždění kamenitých tratí. Lehká, ale odolná sada kol Newmen na 2,5palcovém plášti Maxxis Assegai a 2,4palcovém plášti Minion DHR II vám pomůže zachovat hybnou sílu. S výkonnými brzdami Magura MT7 zase budete mít svou rychlost plně pod kontrolou. Pohonnou jednotku Bosch CX čtvrté generace jsme potom doplnili o převodový systém Sram GX Eagle s širokým spektrem převodů pro nerušenou jízdu. Dokonce jsme pamatovali také na teleskopickou sedlovku s dálkovým ovládáním. Protože kdo ví, na jakou překážku narazíte na příštím trailu... |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.